راهنمای جامع خرید تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم و استوک

راهنمای جامع خرید تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم و استوک

یکی از بهترین کارهایی که برای کاهش هزینه‌های پروژه‌تان می‌توانید انجام دهید، استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم و استوک است.
ChemExtra تقدیم می‌کند…

بر خلاف حساسیتی که درباره مواد شیمیایی مازاد و اضافی وجود دارد، خرید تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم و استوک، خرید مطمئن‌تری است. بنابراین نکات زیادی وجود نخواهد داشت.
* شاید برایتان مفید باشد: راهنمای جامع خرید مواد شیمیایی مازاد
۱- اگر شیشه آلات آزمایشگاهی دست دوم را تهیه می‌کنید، خوب چک کنید که ترک نداشته باشند و یا اگر ادعا می‌شود اپروکس (مقاوم در برابر حرارت) هستند، واقعا چنین باشند.

۲- قبل از استفاده از شیشه‌ آلات آزمایشگاهی دست دوم، حتما آنها را خوب بشویید تا ناخالصی‌ها به طور کامل زدوده شوند. چرا که وجود ناخالصی‌های باقیمانده بر ظروف آزمایشگاهی دست دوم، باعث واکنش‌‌های ناخواسته می‌شود.
* شاید برایتان مفید باشد: نحوه صحیح شست و شوی ظروف آزمایشگاهی

۳- اطمینان از سلامت تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم برقی نیز مسئله‌ی مهمی است. مثلا اگر قصد دارید وسیله‌ی برقی مانند هیتر استیرر را بخرید، آن را در دورهای مختلف (rpm) و دماهای مختلف تست کنید. نباید صدای غیرعادی شنیده و یا دود و… از آن رویت شود.

اگر به دنبال پلتفرم رسمی خرید و فروش مواد شیمیایی مازاد و یا تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم و استوک هستید، به ChemExtra خوش آمدید.
برای اطلاع از نحوه ثبت رایگان آگهی در سایت، اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.